• 021-88524802 - 021-88539641
  • تماس با واتساپ: 09903583936

رفرانس استاندارد و ورکینگ استاندارد بر پایه USP – BP – EP

رفرانس استاندارد و ورکینگ استاندارد بر پایه USP – BP – EP

 

European Pharmacopoeia (EP) Reference Standard US Pharmacopoeia (USP) Reference Standard British Pharmacopoeia (BP) Reference Standard  می باشد.

روند توسعه USP Monograph and Reference Standard

هنگام خرید یک رفرانس استاندارد USP ، شما این اطمینان را دارید که می دانید با یک سازمان قابل اعتماد کار می کنید که ترکیبی منحصر به فرد از استانداردها، فرآیند و خدمات را برای کمک به شما در مسیر رعایت مقررات ارائه می دهد. از سال 1820 ، استانداردها برای تسهیل تولید و تولید داروهایی که برای تضمین  از کیفیت داروها در ایالات متحده و بیش از 140 کشور دیگر استفاده می شود، مورد مصرف قرار گرفته است.

استانداردهای مرجع USP، مشخصات مربوط به تشخیص ماده ، خلوص و قدرت دارو را به طور قطعی توصیف می کند. و فقط نتایج آزمایشی که با استفاده از استاندارد مرجع USP بدست می آیند ، قطعی هستند.

کاربرد رفرنس استاندارد (USP)

واحد دارویی آمریکا (united states pharmacopeia) و فرمولر ملی، یک جامعه داروشناسی میباشد که شامل یک سری  استانداردهای رسمی برای داروهای درمانی است.

این رفرنس استانداردهای واحد دارویی امریکا تضمینی برای شناسایی کیفیت و خلوص داروها و غذاها می باشند. و در درجه ی اول برای کنترل کیفی و محک دارویی استفاده میشوند. رفرنس استاندارد های واحد دارویی آمریکا (USP) یک مجموعه قوانین شیمی دارند و دریک سری زمینه ها مانند اندازه گیری برای کسب نتایجی دقیق و قابل تجدید در کروماتوگرافی مدرن (جداسازی در ترکیبات شیمی) و روش های طیف سنج نوری مفید هستند.

باید اشاره کنیم که  این استاندارد ها جایگاهی در زمینه ی مکمل های غذایی یا پزشکی ندارد و نمیتوانند بدین منظور استفاده شوند.

رفرنس استاندارد های واحد دارویی آمریکا برای خلوص بالا و منعطف بودن انتخاب میشوند. استانداردهای مرجع (USP) در یک پروسه ی بسیار دقیق ارزیابی میشوند. این استاندارد ها صد در صد تحت نظر قوانین و مقررات و اصول علمی هستند و پس از چندین بار آزمایش توسط آزمایشگاه های معتبر منتشر میشوند.

انبارداری و نگهداری:
Usp ها دقیق در جعبه ی مخصوص خودشان و طبق دستور معین و به دور از گرما رطوبت و نور باید باشند. قوانین انبارداری برای یک واحد دارویی امریکا که باز نشده است روی برچسب و جعبه ای که در ان نگه داری میشود میتوانیم مشاهده کنیم.
بنابراین کاربرها به برچسب و مجموعه قوانین کلی باید اکتفا کنند که شامل دمای اتاق، محافظت در برابر رطوبت، نور، یخ زدگی و گرمای بیش از حد است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.